Vážený zákazník, vzhľadom na vysoký nárast objednávok a oslabenie nášho tímu v súvislosti s pandémiou COVID-19, si Vás dovoľujeme upozorniť, že sa v súčasnosti môže predĺžiť štandardná doba doručenia. Robíme všetko čo je v našich silách, aby sme ich vybavili čo najskôr. Z dôvodu zhoršujúcej sa situácie ohľadom COVID-19 sme tiež nútení dočasne zrušiť možnosť osobného odberu objednávok. Ďakujeme za pochopenie

Ako nakupovať

FORMY NÁKUPU

Nákup v našom e-shope je úplne jednoduchý.

Nakupovať v našom obchode môžete:

-cez náš e-shop:  www.zenco.sk

-telefonicky: +421 911 836 904

-emailom:  info@zenco.sk

AKO CELÝ NÁKUPNÝ PROCES PREBIEHA

Nákup v našom e-shope ZENCO.sk sa dá zhrnúť do 7 základných krokov.

  1. KROK - VÝBER TOVARU

Vyberte si produkt, o ktorý máte záujem.

Na vloženie tovaru do košíka si stačí zvoliť variant vône a kliknúť na tlačidlo „DO KOŠÍKA“. Ak máte záujem o väčšie množstvo rovnakého tovaru, upravte počet priamo v nákupnom košíku.

Ak potrebujete doplniť informácie alebo poradiť s výberom, neváhajte nás kontaktovať. Radi Vám pomôžeme a poradíme.

 

  1. KROK - NÁKUPNÝ KOŠÍK

Po výbere tovaru sa dostanete do vášho Nákupného košíka, v ktorom môžete: 

-skontrolovať Vami vybraný tovar

-skontrolovať cenu za jednotku tovaru

-zmeniť vybrané množstvo

-uplatniť zľavový kód

 

  1. KROK - PLATBA A DOPRAVA

Po výbere tovaru a jeho množstva je potrebné zvoliť spôsob platby a doručenia.

 

  1. KROK - INFORMÁCIE O VÁS

Po výbere spôsobu dopravy a platby je potrebné vyplniť údaje na doručenie vašej objednávky.

Ponúkame dve možnosti nákupu:

-s registráciou - ak ste už zaregistrovaný, stačí sa prihlásiť.

-bez registrácie.

Tovar si môžete nechať poslať na inú adresu alebo zakúpiť na firmu.

Pri zadávaní údajov si môžete vybrať možnosť nechať si zasielať novinky -  newsletter. Na email, ktorý uvediete v objednávke, Vám maximálne 1x mesačne pošleme naše novinky a akčné ponuky. Budete tak mať prehľad o akciách a nových produktoch v našej ponuke vždy ako jedni z prvých! Túto možnosť si môžu vybrať ako registrovaní, tak aj neregistrovaní zákazníci.

 

  1. KROK - Kontrola, úprava a odoslanie objednávky

Po odoslaní objednávky Vám je na email automaticky odoslaný prehľad uskutočnenej objednávky, ktorý Vám slúži zároveň ako kontrola aj potvrdenie objednávky. Dbajte preto na zvýšenú pozornosť pri zadaní e-mailu. Ak je email v objednávke v poriadku a napriek tomu Vám potvrdenie objednávky neprišlo, kontaktujte nás.

 

  1. KROK - INFORMÁCIE O EXPEDÍCII/VYZDVIHNUTÍ ZÁSIELKY

Dodacia lehota je upresnená pri každom výrobku a je denne aktualizovaná. Tovar, ktorý je skladom expedujeme do 24 hodín. Pokiaľ nie je tovar skladom, budete informovaný o možnom termíne dodania.

Emailom Vám príde informácia o expedovaní tovaru prepravcovi/pripravení na vyzdvihnutie na odbernom mieste.

V deň vyexpedovania zásielky Vám zašleme informatívny mail s číslom zásielky a kontaktnými údajmi na zásielkovú službu. Zásielková služba bude mať k dispozícii Vaše tel. číslo pre prípad nezastihnutia na danej adrese. Poprípade nechá vo Vašej schránke oznámenie o uložení zásielky na regionálnom depe.

Telefonicky si môžete objednať opätovné doručenie na miesto a v čase (medzi 9-16 hod.), ktorý si s pracovníkmi zásielkovej služby dohodnete. Toto druhé doručenie je zdarma. Prípadne si môžete tovar odobrať aj na Vašom regionálnom depe zásielkovej spoločnosti.

V prípade, že v nami avizovaný deň nedodá zásielková služba tovar na Vašu adresu a nenechá ani oznámenie o uložení zásielky vo Vašej schránke, neváhajte nás kontaktovať, popr. informovať sa priamo v zásielkovej službe.

Termín dodania Vám potvrdzujeme v momente, keď zásielka opustí našu expedíciu a je teda pevný!

  1. KROK - PREVZATIE OBJEDNANÉHO TOVARU

V dohodnutom termíne je treba tovar vyzdvihnúť. Ak nie ste s produktom spokojní, je možné ho bez udania dôvodu do 14 dní vrátiť.

Ak neprevezme kupujúci predmet plnenia z dôvodov ležiacich na jeho strane (napr. zruší objednávku v prípade, keď je tovar už odoslaný, nie je aj napriek dohodnutý termín prítomná kupujúcim určená osoba alebo nie je schopný uhradiť kúpnu cenu atď.), znáša kupujúci náklady na dopravu alebo spojené s opakovaným dodaním v plnej výške.

Nastavenia cookies

Používame súbory cookie, aby sme vám umožnili pohodlné prehliadanie webovej stránky a vďaka analýze prevádzky webovej stránky neustále zlepšovali jej funkcie, výkon a použiteľnosť

Nevyhnutné (vždy aktívne, nemožno vypnúť)
Tieto cookie sú potrebné na správne fungovanie webovej stránky
Analytické
Pomáhajú nám pochopiť, ako používate webové stránky. Môžeme ich použiť na zlepšenie
Profilovanie (marketing)
Vďaka týmto cookie súborom vám môžeme zobrazovať relevantný obsah a reklamy, ktoré pre vás môžu byť zaujímavé a užitočné